۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۰:۱۱

ابن قاسم در گفتگو با مهر:

شکست فولاد از نفت شگفتی بود/ نوروزی نباید آنطور مصاحبه می‌کرد

شکست فولاد از نفت شگفتی بود/ نوروزی نباید آنطور مصاحبه می‌کرد

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به نظرم با شکست تیم ما مقابل نفت در اهواز یک شگفتی رخ داد.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست تیم فولاد خوزستان برابر نفت تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نفت تیم خوبی است. آنها مقابل ما دفاعی بازی کردند. هرچند فرصت‌های زیادی داشتیم ولی دروازه‌بان نفت روز درخشانی داشت و مانع گلزنی بازیکنان فولاد شد.

وی افزود: بازیکنان نفت منتظر اشتباه ما بودند. متاسفانه دو اشتباه فردی باعث شد تا دو گل دریافت کنیم؛ در حالی که حسین فرکی بین دو نیمه به بازیکنان تاکید کرده بود خط دفاع نباید اشتباه کند ولی این اتفاق در نهایت رخ داد.

سرپرست فولاد خوزستان با بیان اینکه این شکست را باید شگفتی دانست، تاکید کرد: از عملکرد بازیکنانمان راضی بودیم. آنها عالی کار کردند. به هر حال قسمت نبود نفت را شکست بدهیم. جا دارد از هوادارانمان هم که سنگ تمام گذاشتند و از تیم حمایت کردند، تشکر کنم.

ابن قاسم همچنین درباره مصاحبه‌های رضا نوروزی مهاجم تیم نفت قبل از بازی با فولاد و ناراحتی‌اش از برخورد مسئولان باشگاه فولاد در دوران مصدومیتش، گفت: رضا نباید این مصاحبه‌ها را انجام می‌داد ما دوست نداریم این مسئله کالبد شکافی شود. نوروزی خودش دوست داشت در تهران به فوتبالش ادامه بدهد و به همین خاطر از فولاد رفت.

وی تصریح کرد: ما حتی هزینه جراحی نوروزی را هم دادیم. ما با پدر و دوستان صمیمی رضا هم مدام صحبت داشتیم و می‌گفتیم خود این بازیکن باید برای امضای قرارداد به اهواز بیاید ولی او خودش دوست داشت به تهران برود و به همین دلیل به اهواز نیامد. این در حالی بود که پدر رضا نوروزی دوست داشت این بازیکن در فولاد بماند.

تیم فوتبال نفت تهران روز پنجشنبه در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال موفق شد فولاد خوزستان را با نتیجه 2 بر صفر شکست بدهد.

کد خبر 2148615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha